Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Προσπαθώ...ακούς..;




Κουραστηκα να ερωτοτροπώ  με την αλήθεια μου
κι άρχισα να φλερτάρω   τη ζωή μου.

Ένα  πνεύμα αθάνατο  έφερε ξανά απόψε μέσα μου 
         ψίθυρο αθανασίας...






Έφτασα νωρίς το ξέρω..
νωρίτερα απ'όσο έπρεπε..

            όμως αξίζει.!!





    Αυτή τη χρονιά...
Γκρεμίστηκε ένας ολόκληρος κόσμος μέσα μου
για να γεννηθεί ένα μικρό σύμπαν..χωρις μαύρες
τρύπες  χωρίς προσδοκίες χωρίς απαξίες
χωρίς κενά.

Αυτος ο ψίθυρος με κάνει να ανθίζω στο χείλος
του γκρεμνου..να βλέπω πίσω απ'τις ανθρώπινες προθέσεις
κατανοώντας πλήρως και αποδεχόμενη την αλάνθαστη
νομοτελειακή ροή της τελικής δικαίωσης μου.




Θερμή παράκληση: 





θα ψαλιδίσεις την βαθιά 
ανάγκη μου να περνώ
τα δάχτυλα της αλήθειας μου μέσα 
απ'τη ρίζες της 
εύλαλης  σιωπής  σου. 


mms. 

Aν έχω την υγεια μου
αυτο το καλοκαίρι 
θα σε ξανα συναντήσω

στη μεθόριο της ψυχής 

στην όαση της ερήμου
στο όρος του Σινά.


Προσπαθώ...ακούς..;

Mατώνοντας προσπαθώ..

Ίσως τα καταφέρω.... :)