Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα aeriko. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα aeriko. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Νικώντας....Χανόμαστε σε Αμίλητες Μάχες.......


Χάσε το εγω σου
ξέχνα τις ευχές
κι ορκίσου στην καρδιά σου
να μην αποστατήσεις.

Να χεις την αλήθεια σου κρυμμένη
για να  σ'αγαπήσει το πρώτο χρώμα
της αυγής.....






Mόνη άμυνα το καθαρό σου πρόσωπο...
σ'ενα παρόν  που σε προδίδει αλλά εσύ
αμετανόητα δεν ξεπουλάς.....


Nα νοιώθεις ότι δεν ανήκεις.....






Ξερω οτι ειναι δυσκολο να πεις 

πόσο μπερδεμενη νιωθεις
ελπιζεις οτι αυτο που χρειαζεσαι 
βρισκεται πισω απο καθε πόρτα 
και καθε φορα πληγωνεσαι
δεν θελω να αλλαξεις
αλλωστε ολοι εχουν ελπιδες 
ειμαστε ανθρωποι


το συναισθημα 
καποιες φορες να ευχεσαι 
να εισαι καποιος αλλος
να νιωθεις οτι δεν ανηκεις
αυτο το συναισθημα 
δεν ειναι λυπη δεν ειναι χαρα
ειλικρινα καταλαβαινω
σε παρακαλω μην κλαψεις τωρα


Σε παρακαλω μην φυγεις θελω να μεινεις 
μην φυγεις απο δω δεν θελω να μισεις 
για ολο τον πονο που νιωθεις
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ 
ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΛΛΑΞΕΙ








Το να εισαι αυτο που εισαι
αυτο ειναι κατι αλλο
ποιος θα το καταλαβει;

Ειναι πολυ ομορφο
το να εισαι αυτο που εισαι
αυτο ειναι κατι αλλο
ποιος θα το καταλαβαινε;
Λενε χρειαζεται το κακο 
σε καποιες περιπτωσεις 
και το βαφτιζουν με αγιους σκοπους
αυτο εγω δεν το πιστευω
αλλα δεν εχει σημασια


Ενα κομματι της ψυχης σου 
σε δενει με τον αλλο κοσμο
ή ισως με τον τελευταιο (κοσμο) 
αλλα δεν ειμαι σιγουρος
Αυτο που ξερω ειναι οτι 
ο κοσμος για μας διαφερει


οπως και εμεις γι αυτον
αλλα αυτο φανταζομαι το ξερεις





Γούστο μας....



Διαρκής ενεστώτας
και ο λυτρωτικός αυτοσαρκασμός
των ολίγων...

Η ισορροπία πιο επώδυνη
απο την πτώση αλλά ..
καλύτερα να ακροβατείς
παρά να συμβιβάζεσαι..
καλύτερα να πετάς
παρα να σερνεσαι...

Οι γενναίες επιλογές
έχουν το τίμημα τους..και εμείς
γουστάρουμε να το πληρώνουμε
τοις μετρητοίς κι αγόγγυστα..


  Πειράζει..;

 Σε όποιον αρέσουμε...!!



Αλήτης τ'ουρανού θα παραμείνω...



Zωή που δε μοιράζεται 
είναι  κλεμμένη


Στα πόσα να μοιραστεί δηλαδή...; 
Το ένα και το τρια
είναι απατηλοί αριθμοί. 

Στο δύο πιστεύω αδιόρθωτα
σε ένα δύο όμως που 
δεν κάνει τη ζωή κομμάτια...

Στη σκακιέρα της αλήθειαςκάνουν τα λόγια..
μα ούτε κι οι σιωπές..
παρα μόνο οι πράξεις.

Αλήτρα τ'ουρανού θα παραμείνω
και δεν βγαίνω απο το δικό μου
παραμυθι ο κόσμος να γυρίσει
 ανάποδα..


 Ομερτά.!!



Mε τα πόδια....καλύτερα..!!!




Τότε θα μάθεις πως ο νους,
εκτός απο τους ουρανούς,
μπορεί φαντάσματα
και κόλαση να πλάθει
Έτσι είναι....ε καί..;





Ως πότε...;







O Δρόμος της Υπέρβασης
οδηγεί στο παλάτι της σοφίας..

Υπερβολές..κι οι φυγές μας κρατάνε..
το να νιώθεις όμορφα μέσα σου
δε σημαίνει ότι το ίδιο όμορφος
είναι κι ο κόσμος γύρω σου..

Όλα Ψυχρά ανυπόμονα και Φευγάτα..
όλα στημένα ελεγχόμενα και σάπια




Ξέρεις.





Mατ σε 2 υφέσεις




Δεν υπάρχει τιποτα
πιο δυνατό απ' το γέλιο
Δεν υπάρχει τιποτα 
πιο αληθινό απ' το κλάμα
Δεν υπάρχει τιποτα
πιο σκοτεινό απ' τα λόγια


Δεν υπάρχει τίποτε πιο
λ υ τ ρ ω τ ι κ ό
απ'τη σιωπή....