Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Τι σημαίνει...να χάνεις τα λόγια σου


Aγαπημένε μου αυτοσαρκασμέ...
Λύγισες έτσι; δεν άντεξες ουτε κι εσύ
με αυτο το e-mail..

έτσι..να πιεστείς λίγο κι εσύ
να νοιωσεις τι σημαίνει να χάνεις τα λόγια σου
μπροστά στο μεγαλείο μιας Ψυχής..
τι..δηλ μονο εσύ θα μου βγάζεις 
την πίστη όποτε σου'ρχεται η όρεξη
πνίγοντας με , με  τις σκληρές αλήθειες σου;


Mαζί το είδαμε..παρέα το διαβάσαμε
λέξη τη λέξη...









Ναι  μάτια μου  όμορφα
Όσο κι αν 
προσπαθούν να 
αμαυρώσουν... 
την Ελπίδα 
το Θάρρος
την Ντομπροσύνη 
που κουβαλάμε μέσα 
στην ΨΥΧΗ μας.




τόσο  θα τρων τα μούτρα τους
και οι καιροί και οι προθέσεις τους.




Είμαστε απο καλή γενια...
όχι των 500 και των 700 ευρω
που όλο και μειώνεται εξευτελιστικά
όχι της τιμής  και του ζήτουλα του τζάμπα
αλλά της ανεκτίμητης αξίας  του χαρίζομαι
στα άξια και μόνο.

Έκανες απόψε τον αυτοσαρκασμό μου
 να λυγίσει σε σημείο  ίσως
μη αναστρέψιμο.


Δεν μιλάς δικέ μου εεε;
Mη στραβομουτσουνιάζεις έτσι..
η ώρα άλλαξε
το μέσα μου τα ίδια..
αιντε νανι τώρα..
έτσι κι αλλοιώς στην κορυφογραμμή
δεν σε ακούω....και το ξέρεις καλα..

εκει  αγγίζω  τα ουσιαστικά
εκει ανασαίνω φύση σύμπαν
και αγγίζω αληθινό ουρανό..
τι να σε κάνω πανω εκεί..;

Aς τα λέμε  εν καιρώ
στις αφύλακτες διαβάσεις 
των δρόμων που θα περπατάμε
μαζί...είπα Μαζί κάνω εγω 
χωρίς εσένα..;


Σου αφιερώνω μέσα απο την καρδιά μου
όλη την εγγραφη και την επόμενη φωτό.

Εσυ ξέρεις...:)

Δικό μου το ευχαριστώ
και η συγκίνηση γιατι 
σίγουρα δεν είναι όλες οι ψυχές οι ίδιες
όμως να..κάποιες αποπνέουν το ίδιο 
άρωμα απλά και αυτο τα λέει όλα.!!