Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Αιμόφυρτα ευθυτενής.....


Ότι....




το προσκυνάς...



Δυαδικό...
που είναι δίπλα ακριβώς
και όχι απέναντι σου...



Πολύ



αλλάζει το  σύμπαν σου..

εξυψώνοντας τη στιγμή  σου...


Από χθές κρύωνα  ''θέληση"
το μαχαίρι πάνω στην παλιά πληγή
ήταν απροσδόκητα ακούσιο
αλλά σφράγιζε ένα Γεγονός.. 


Για πρώτη φορά στη ζωή μου
αιμόφυρτα  ευθυτενής 

Χαμογελώ  αλήθειες..

Απόψε...   


ούτε απο τον εαυτό μου
μα ούτε και απο εσένα..


Σε ένοιωσα κουρασμένο και σκεφτικό ....

μα η φωνή σου ήρεμα  αναλλοίωτη


για άλλη μια φορά με έφερε στα ίσα μου..





την πόρτα Ανοιχτή...


και μη μ'αφήσεις το χειμώνα αυτό
να φορέσω τον εαυτό μου...

Είμαι ROM αλλά....θέλω να μου ψιθυρίζεις
την αλήθεια σου...


"- Δεν σε βλέπω καλά απόψε, τι έχεις;

          - Ύπαρξη..."


Η  Ουσιαστική  Συν  ύπαρξη μάτια μου..

θέλει μόνο   Ψυχή.!